Ghosteye Blog
Rodzimy salon optyczny lepszy niż sieciówka?
Od lat na rynku optycznym widoczna jest polaryzacja na tzw. rodzime, rzemieślnicze salony optyczne oraz sieciówki, czyli wielkometrażowe salony, obecne
Czytaj więcej...
Wiesz komu sprzedajesz? Dwa typu klientów salonu optycznego
Chyba rzadko, który sprzedawca obecnie szufladkuje klientów ze względu na płeć, gdzie kobieta jest zawsze stroną bardziej wymagającą i wrażliwą
Czytaj więcej...
W grupie siła, czyli struktury zakupowe w biznesie optycznym
Nie jest jakimś novum fakt, że w relacjach B2B duży gracz pozwolić sobie może na więcej. Ciekawym przykładem jest branża
Czytaj więcej...
Czy cena jest najważniejsza?
Załóżmy, że jesteś okularowym klientem płci brzydkiej i na gwałt szukasz przeciwsłonecznych patrzałek. Mieszkasz w większym mieście, w którym odwiedzić
Czytaj więcej...
urzadzenie do videocentracji
Optyku – trochę techniki i się nie zgubisz!
Dynamiczny postęp w obszarze optyki okularowej widoczny jest na każdym kroku. Przedział kilku lat jest tu technologiczną przepaścią. Dotyczy to zarówno ciągłej ewolucji materiałów wykorzystywanych do produkcji opraw okularowych jak i konstrukcyjnych specjalizacji soczewek optycznych. Dobrym tego przykładem są coraz to bardziej atrakcyjne szkła progresywne, których obecność na twarzach Polaków z roku na rok rośnie.
Czytaj więcej...
Trochę praktyki sprzedaży w Twoim salonie optycznym
Mamy czasy, gdzie masę szkoleń z zakresu umiejętności sprzedaży nieustannie walczy o Twoją uwagę. Czasy, w których przebiega cienka granica pomiędzy nadmuchanymi eventami (czymś w stylu dobre wejście, słabe zejście), a pożytecznym i praktycznym warsztatem, którego szukasz w danej chwili.
Czytaj więcej...
Kilka cierpkich słów do (nie) wszystkich optyków
Obserwując właścicieli salonów optycznych (ich reakcje w mediach społecznościowych) zastanawia mnie coraz częstsze koncentrowanie się ich (nas) na...
Czytaj więcej...