Ghosteye Blog
Wiesz komu sprzedajesz? Dwa typu klientów salonu optycznego
Chyba rzadko, który sprzedawca obecnie szufladkuje klientów ze względu na płeć, gdzie kobieta jest zawsze stroną bardziej wymagającą i wrażliwą
W grupie siła, czyli struktury zakupowe w biznesie optycznym
Nie jest jakimś novum fakt, że w relacjach B2B duży gracz pozwolić sobie może na więcej. Ciekawym przykładem jest branża
Czy cena jest najważniejsza?
Załóżmy, że jesteś okularowym klientem płci brzydkiej i na gwałt szukasz przeciwsłonecznych patrzałek. Mieszkasz w większym mieście, w którym odwiedzić
Optyku – trochę techniki i się nie zgubisz!
Dynamiczny postęp w obszarze optyki okularowej widoczny jest na każdym kroku. Przedział kilku lat jest tu technologiczną przepaścią. Dotyczy to zarówno ciągłej ewolucji materiałów wykorzystywanych do produkcji opraw okularowych jak i konstrukcyjnych specjalizacji soczewek optycznych. Dobrym tego przykładem są coraz to bardziej atrakcyjne szkła progresywne, których obecność na twarzach Polaków z roku na rok rośnie.
Trochę praktyki sprzedaży w Twoim salonie optycznym
Mamy czasy, gdzie masę szkoleń z zakresu umiejętności sprzedaży nieustannie walczy o Twoją uwagę. Czasy, w których przebiega cienka granica pomiędzy nadmuchanymi eventami (czymś w stylu dobre wejście, słabe zejście), a pożytecznym i praktycznym warsztatem, którego szukasz w danej chwili.
Kilka cierpkich słów do (nie) wszystkich optyków
Obserwując właścicieli salonów optycznych (ich reakcje w mediach społecznościowych) zastanawia mnie coraz częstsze koncentrowanie się ich (nas) na...