Ghosteye Blog
Od lat na rynku optycznym widoczna jest polaryzacja na tzw. rodzime, rzemieślnicze salony optyczne oraz sieciówki, czyli wielkometrażowe salony, obecne
Życie pełne jest informacyjnych niespodzianek, a Internet co rusz bombarduje nas koniecznymi do przyswojenia treściami. Kiedyś nauczycielka od matematyki, dziś
Po 3 latach pauzy Poznań ponownie na kilka dni stał się okularową stolicą Europy. Od 22 do 24 października biznes
Chyba rzadko, który sprzedawca obecnie szufladkuje klientów ze względu na płeć, gdzie kobieta jest zawsze stroną bardziej wymagającą i wrażliwą
Nie jest jakimś novum fakt, że w relacjach B2B duży gracz pozwolić sobie może na więcej. Ciekawym przykładem jest branża
Ci co znają mój lekko cięty humor, chyba po raz pierwszy przeczytają wpis daleki od turbo śmiesznych metafor czy pokpiwań
Załóżmy, że jesteś okularowym klientem płci brzydkiej i na gwałt szukasz przeciwsłonecznych patrzałek. Mieszkasz w większym mieście, w którym odwiedzić
Kto z Was nie zatracił się po Sylwestrze odnajdując nieco siły i samozaparcia na szybki samochodowy trip (lub ultraszybki przelot)