Ghosteye Blog

Wiesz komu sprzedajesz? Dwa typu klientów salonu optycznego

Chyba rzadko, który sprzedawca obecnie szufladkuje klientów ze względu na płeć, gdzie kobieta jest zawsze stroną bardziej wymagającą i wrażliwą
Czytaj więcej...

W grupie siła, czyli struktury zakupowe w biznesie optycznym

Nie jest jakimś novum fakt, że w relacjach B2B duży gracz pozwolić sobie może na więcej. Ciekawym przykładem jest branża
Czytaj więcej...

Koronawirus, a branża optyczna

Ci co znają mój lekko cięty humor, chyba po raz pierwszy przeczytają wpis daleki od turbo śmiesznych metafor czy pokpiwań
Czytaj więcej...

Czy cena jest najważniejsza?

Załóżmy, że jesteś okularowym klientem płci brzydkiej i na gwałt szukasz przeciwsłonecznych patrzałek. Mieszkasz w większym mieście, w którym odwiedzić
Czytaj więcej...

Targi Optyczne Opti 2020 w Monachium

Kto z Was nie zatracił się po Sylwestrze odnajdując nieco siły i samozaparcia na szybki samochodowy trip (lub ultraszybki przelot)
Czytaj więcej...
13 kongres KRIO targi karpacz

Tegoroczny Kongres KRIO odbył się w Karpaczu

Tym razem przyszedł czas na jeden z większych, optycznych eventów w kraju – organizowany co dwa lata, 13 Ogólnopolski Kongres Optyków KRIO.
Czytaj więcej...

Kiedy okulary, a kiedy soczewki?

Choć trudno mi to pojąć, ale stąpają po naszym świecie ludzkie stworzenia, które nie lubią, nie noszą bądź z różnych przyczyn nie tolerują okularów. Będąc zafiksowanym na punkcie patrzałek pismakiem mógłbym zapytać – jak żyć? - jednak dla niektórych okulary, w pewnych okolicznościach, po prostu nie są dobrym rozwiązaniem.
Czytaj więcej...
Rodzimy optyk kontra sieciowy salon

Rodzimy optyk kontra sieciowy salon

Od jakiegoś czasu chodził mi po głowie wpis, w którym posędziowałbym w optycznej rozgrywce pomiędzy rodzimymi sklepami optycznymi, a popularnymi salonami sieciowymi. Taka analiza wszelkich „za” i „przeciw” chłodnym okiem, bez uszczypliwości będąca próbą odpowiedzi na pytanie – czy będąc w okularowej potrzebie decyzję zakupową lepiej podjąć w dużej, znanej „sieciówce” czy może w mniejszej, rodzinnej firmie?
Czytaj więcej...