Kim jestem i czym się zajmuję?
Ostatnie 12 lat mojego życia to 3 tyś sprzedażowych wykładów dla firmy medycznej (kilka zajeżdżonych aut i święta reguła-sprzedasz-masz, nie sprzedasz-jesteś w dupie). Po drodze branża finansowa i inny kaliber klienta. Nieustannie setki pomysłów, z których większość spaliła się na panewce. Tak miało być. A za horyzontem jasny cel – salon optyczny z duszą, nową jakością i osobliwymi okularami. Chyba się udało, bo optyk nie stał się moim miejscem pracy, lecz drugim domem i kuźnią pomysłów.
Dlaczego okulary i branża optyczna?
Okulary są dla mnie ważnym elementem wizerunku i intrygującym zjawiskiem, które stworzyło nowy obszar w modzie. To moje zawodowe clou. Ghosteye to nowa marka i moja perspektywa na wszystko to, co powiązać możemy z tematem okularów, jako przedmiotów ekskluzywnych, elitarnych i osobliwych. Jest miejscem inspiracji dla tych, którzy śledzą nowości i nurty w okularowej modzie, ale i nie tylko… . Kilkunastoletnią praktykę w sprzedaży przeniosłem na grunt optyki okularowej, tworząc pewną hybrydę w postaci moich autorskich szkoleń, z których korzystają ludzie z branży optycznej. Ghosteye jest też miejscem dla nich.
Wszystko to jest wyrażone w typowym dla mnie bezpośrednim przekazie z lekką językową brawurą.
Ghosteye to ja.
Follow Us