Radek Wiktorowicz – Ghosteye to…

Człowiek od okularów, okularowy pasjonat, przedsiębiorca, szkoleniowiec, mówca, trener sprzedaży, autor okularowego bloga i publicysta, promotor okularowych marek, okularowy stylista i doradca wizerunku, kolorysta.

Uwielbiam „kreować, a nie konkurować”

Gdybym miał określić siebie w najkrótszy, możliwy sposób, powiedziałbym, że jestem okularowym freak’iem. Wyjaśniając anglicyzm – gościem, który w niestandardowy sposób obrał sobie okulary jako źródło inspiracji i pomysł na biznes. Kiedy mając 24 lata zakładałem swoją pierwszą firmę, już wtedy pragnąłem być niezależny, wynagradzany za wyniki, a nie czas pracy oraz robić to, co dziś uznać mógłbym za życiowe motto – kreować, a nie konkurować. 

Jak rozpoczęła się moja przygoda z okularami?

Lata temu obrączka na palcu i miłość do mojej obecnej żony Ani – lekarza specjalisty chorób oczu, była jednym z głównych powodów określenia mojej nowej, biznesowej destynacji. Tak powstało pierwsze moje dziecko – Salon Optyczny Oculus w Piotrkowie Trybunalskim, który od 11 lat wyznacza nową jakość obsługi i oferuje wyjątkowy asortyment przyciągając klientów z odległych miejsc w kraju.

Projekt Ghosteye

Moja niespokojna natura i kilkunastoletnie doświadczenie na rynku medycznym i finansowym oraz ciągła obserwacja obszaru optyki okularowej stały się podłożem do zmaterializowania najważniejszego jak dotąd w moim życiu projektu – Ghosteye. Od tego czasu (2018 rok) stałem się Radkiem Wiktorowiczem – Ghosteye-em, autorem okularowego bloga z ikrą, pozbawionego lukrowego, poradnikowego „pierdzenia” o okularowych stylizacjach. Ale nie tylko. Własne know-how zdobyte latami praktyki z klientem biznesowym, medycznym i okularowym zainspirowały mnie do stworzenia własnego programu szkoleniowego dla właścicieli i sprzedawców w salonach optycznych. Warsztaty te prowadzę po dziś dzień.

Przez te kilka lat moja freek’owa, okularowa osobowość została zauważona przez ogólnopolskie media, czego przykładem są zaproszenia w roli eksperta m.in. do Dzień Dobry TVN oraz do licznych audycji radiowych. Szczególnie dużą wartością są dla mnie współprace marketingowe z wieloma, liczącymi się w kraju firmami zajmującymi się produkcją i dystrybucją opraw oraz soczewek okularowych. Aby trzymać w formie okularowe treści wciąż rozwijam bloga oraz publikuję artykuły na łamach ogólnopolskich magazynów branżowych – „Optyk Polski” oraz „Oko”

Moje najmłodsze dziecko nazywa się Shapes

Jednym z ostatnich projektów, który od zawsze był na górze mojej bucket – listy stał się butikowy optyk w Warszawie. I tak w kwietniu 2023 powstało Shapes – wyjątkowe miejsce na okularowej mapie stolicy, gdzie ekspercki dobór okularów spotyka się z dostępem do ekskluzywnych modeli opraw i okularów przeciwsłonecznych. Shapes to clou ekstrawaganckiej, okularowej mody, gdzie wiele modeli opraw to unikaty goszczące tutaj jako w jedynym mieście w Polsce. To tutaj jako okularowy stylista, kolorysta i doradca wizerunku oddaję się swojej pasji, z którą konkurować mogą tylko trzy kobiety – żona Ania oraz córki – Amelka i Hania.

Doświadczenie zawodowe…

0
lat doświadczenia

w branży

0
wykładów dla branży medycznej
0
autorskich

projektów

0
obsłużonych

klientów