Ghosteye Blog

The most interesting glasses of 2021 – part 1

The on-going global situation related to the pandemic has significantly cut the optical industry’s calendar of fairs and events, that
Czytaj więcej...

Andrea Ardissono – z ziemi włoskiej do Polski

O tym, że mekką najbardziej rozpoznawalnych, modowych brandów są Włochy wie chyba każdy. Któż z nas bowiem nie kojarzy marek
Czytaj więcej...

Najciekawsze okulary 2021 roku – cz. 1

Sytuacja na świecie związana z pandemią mocno okroiła branży optycznej kalendarz targów i eventów, pozwalających być na bieżąco z okularowymi
Czytaj więcej...

Luksus w kobiecym wydaniu

Mimo niewygodnych czasów, z którymi zmagają się rozmaite branże oraz mniejsze i większe biznesy w naszym kraju rynek dóbr luksusowych
Czytaj więcej...

To samo dla niej i dla niego?? Przeciwsłoneczne propozycje 2021

Założę się, że czas pięknego, słonecznego (w końcu!) początku czerwca pomógł nam zdać sobie sprawę z kilku faktów, które obnażyła
Czytaj więcej...

Wiesz komu sprzedajesz? Dwa typu klientów salonu optycznego

Chyba rzadko, który sprzedawca obecnie szufladkuje klientów ze względu na płeć, gdzie kobieta jest zawsze stroną bardziej wymagającą i wrażliwą
Czytaj więcej...

W grupie siła, czyli struktury zakupowe w biznesie optycznym

Nie jest jakimś novum fakt, że w relacjach B2B duży gracz pozwolić sobie może na więcej. Ciekawym przykładem jest branża
Czytaj więcej...

Dlaczego oczy dzieci cierpią na lockdown’ie?

Zdalne nauczanie naszych pociech to nie tylko brak „zdrowego” kontaktu z rówieśnikami, ale także edukacyjne luki, które zostaną kiedyś obnażone
Czytaj więcej...