Ghosteye Blog
Wiesz komu sprzedajesz? Dwa typu klientów salonu optycznego
Chyba rzadko, który sprzedawca obecnie szufladkuje klientów ze względu na płeć, gdzie kobieta jest zawsze stroną bardziej wymagającą i wrażliwą
W grupie siła, czyli struktury zakupowe w biznesie optycznym
Nie jest jakimś novum fakt, że w relacjach B2B duży gracz pozwolić sobie może na więcej. Ciekawym przykładem jest branża
Dlaczego oczy dzieci cierpią na lockdown’ie?
Zdalne nauczanie naszych pociech to nie tylko brak „zdrowego” kontaktu z rówieśnikami, ale także edukacyjne luki, które zostaną kiedyś obnażone
Okularowa moda w męskim wydaniu
Nie ma się co oszukiwać, że fikuśne formy, mnogość kolorów i zdobień to domena kobiecych okularów. Pomijając ciągłą potrzebę podkreślania
Czy szczere emocje zaprzeczają męskości?
W świecie, w którym normalność bywa deficytem warto zadać pytanie czy zwykły facet potrafi być jeszcze istotą mentalnie intrygującą? Czy
Termiczne uszkodzenia okularów
Użytkowanie produktu zgodnie z przeznaczeniem nabiera istotnego znaczenia, kiedy w okresie letnim (czytaj – wysokich temperatur) poprzez opieszałość, nieuwagę lub
Okularowe trendy 2020
To nie do końca tak, że w środku roku przypomniałem sobie o tegorocznych trendach. Z punktu widzenia zaplanowanych wydarzeń optycznych,
Parujące okulary i maseczka – patenty, które musisz znać!
Nauczony doświadczeniem wiem, że za chwilę odezwie się jakiś filozof – myśliciel, który wytknie mi karygodny i niegodny publikacji błąd