Skip to content

Jak sprzedawać w salonie optycznym

Jestem Radek Wiktorowicz, twórca Ghosteye – projektu, który powstał z mojej niespokojnej natury, kilkunastoletniego doświadczenia w branży medycznej i finansowej oraz pasji do optyki okularowej. To wszystko w 2018 roku zainspirowało mnie do stworzenia bloga z ikrą – pozbawionego słodzenia, poradnikowych banałów i pustych frazesów o okularowych stylizacjach.

Ghosteye to coś więcej niż blog. To przestrzeń, w której łączę moje know-how zdobyte przez lata pracy z klientami biznesowymi, medycznymi i okularowymi, aby nie tylko dzielić się wiedzą, ale także inspirować. Stworzyłem własny program szkoleniowy dla właścicieli i sprzedawców w salonach optycznych, który z powodzeniem prowadzę do dziś.

Zapraszam Cię do świata Ghosteye – miejsca, gdzie pasja spotyka profesjonalizm, a okulary stają się czymś więcej niż tylko narzędziem korekcji wzroku

Rodzimy salon optyczny lepszy niż sieciówka?

Od lat na rynku optycznym widoczna jest polaryzacja na tzw. rodzime, rzemieślnicze salony optyczne oraz sieciówki, czyli wielkometrażowe salony, obecne
Czytaj więcej

Wiesz komu sprzedajesz? Dwa typu klientów salonu optycznego

Chyba rzadko, który sprzedawca obecnie szufladkuje klientów ze względu na płeć, gdzie kobieta jest zawsze stroną bardziej wymagającą i wrażliwą
Czytaj więcej

W grupie siła, czyli struktury zakupowe w biznesie optycznym

Nie jest jakimś novum fakt, że w relacjach B2B duży gracz pozwolić sobie może na więcej. Ciekawym przykładem jest branża
Czytaj więcej

Czy cena jest najważniejsza?

Załóżmy, że jesteś okularowym klientem płci brzydkiej i na gwałt szukasz przeciwsłonecznych patrzałek. Mieszkasz w większym mieście, w którym odwiedzić
Czytaj więcej
urzadzenie do videocentracji

Optyku – trochę techniki i się nie zgubisz!

Dynamiczny postęp w obszarze optyki okularowej widoczny jest na każdym kroku. Przedział kilku lat jest tu technologiczną przepaścią. Dotyczy to
Czytaj więcej

Trochę praktyki sprzedaży w Twoim salonie optycznym

Mamy czasy, gdzie masę szkoleń z zakresu umiejętności sprzedaży nieustannie walczy o Twoją uwagę. Czasy, w których przebiega cienka granica
Czytaj więcej

Kilka cierpkich słów do (nie) wszystkich optyków

Obserwując właścicieli salonów optycznych (ich reakcje w mediach społecznościowych) zastanawia mnie coraz częstsze koncentrowanie się ich (nas) na...
Czytaj więcej

OKULARNIKU!
Wybierz okulary z Ghosteye’em!

„Jako certyfikowany stylista opraw okularowych, kolorysta i doradca wizerunku zapraszam Cię
na indywidualny dobór okularów.”

×